Eksempel på digital tilstedeværelse

Se vores video som beskriver hvordan en måned kan se ud med vores pakkeløsning “Drift af digital tilstedeværelse”. Se et eksempel på hvilke muligheder der ligger i vores pakkeløsning.

Hvad indeholder vores Digital tilstedeværelsespakke 3

Medieinvestering (6000 kr.)

I pakkeløsningen “Digital tilstedeværelsespakke 3” bruger vi 6000 kr. ud af de 25.000 kr. til at købe annonceplads på eksempelvis websites, Google Ads og Facebook etc. Vi betaler momsen af reklameinvesteringen hvilket betyder at I kan trække det fulde beløb fra i moms.

Evaluering af jeres digitale tilstedeværelse

Vi analyserer virksomhedens nuværende tilstedeværelse på internettet. Dette resultat sammenholder vi med hvor virksomhedens målgruppe bevæger sig, og bruger dette som udgangspunkt for hvor jeres virksomhed skal boostes. Vi finder i fællesskab det budskab som skal kommunikeres, og aftaler tidsrammen i forhold til dette.

SEO-optimering af website

Vi gennemgår løbende jeres website og omskriver eksisterende sider så de fremstår søgeoptimeret (SEO). Vi sørger også for at teknikken bag jeres hjemmeside er optimeret så I undgår opsætningsfejl på jeres website.

Idé og tekstforfatning til posts og kampagner

Vi fremlægger ideer og tanker til hvordan jeres virksomhed får mest ud af synligheden på internettet. Vores tekstforfattere beskriver og storyteller jeres ideer og tanker som bruges som budskab i driften af jeres digitale tilstedeværelse.

Produktion af bannere

Vi producerer de bannere der vises på de kanaler der skal reklameres på. Det kan både være levende bannere som er lavet i JavaScript eller som GIF-animationer, eller måske bare et stillbillede – det afhænger af målgruppens behov. Dette beslutter vi i fællesskab.

Bannerkampagne på op til tre medier

En bannerkampagne kan være en af de reklamer eller reklamevideoer man møder på eksempelvis Instagram, Facebook eller et af de utallige andre websites som indeholder reklamer.

Nye billeder eller video samt billed- eller videobehandling

En af vores professionelle fotografer tager nye flotte billeder der bruges til posts, bannere eller lignende. Vi metadaterer alle billeder, hvilket betyder at søgemaskinerne er bekendt med billedets oprindelse.

 

Digital tilstedeværelsespakke 3 indeholder posts/SoMe-styring på op til ti medier

Efter evalueringen af virksomhedens digitale tilstedeværelse besluttes det hvilke medier der skal postes på. Det kunne eksempelvis være: Google My Business, Facebook, Instagram, Snapchat og jeres website – således sammensmeltes jeres digitale netværk.

Løbende opdatering af Google My Business

Jeres virksomhed kan nemt og sikkert sammenspille med kunderne med en Google My Business-konto både ved Googlesøgninger og i Google maps.

LinkBuilding

LinkBuilding er en vigtig del af jeres SEO-optimering: for jo flere links der er til jeres hjemmeside, jo bedre bliver I fundet af søgemaskinerne. Vi indsætter links på relevante hjemmesider og blogs for at optimere jeres søgeresultat på søgemaskinerne. Vi vil forsøge at finde to links om måneden i denne pakke.

Nyhed/tilbudsmail*

Vi producer visuelt flotte nyhed/tilbudsmails som vi udsender til jeres kunder. Forudsætningen for dette er at vi i første måned laver en indsamling af e-mailadresser – det kunne være i form af en konkurrence eller nyhedsbrevstilmelding.

Kampagnesiteløsning

Kampagnesite*

Når I køber denne løsning i mere end en måned, følger der et kampagnesite med i prisen på et domænenavn efter jeres ønske. Kampagnesitet skal fremhæve jeres produkt eller virksomhed. Hosting er inklusiv prisen så længe I beholder pakkeløsningen.
Læs mere om vores kampagnesite her.

Hvordan arbejder vi med digital tilstedeværelse

Boostcirklen 

Med udgangspunkt i jeres budskab skaber vi de praktiske elementer såsom tekst, billeder, bannere og film. Dette budskab sættes ind i Boostcirklen så vi sikrer os at vi kommer hele vejen rundt med jeres budskab. Tanken er at værdien af dit budskab stiger hvis brugeren efter at have set jeres budskab i en reklame, senere hen kan finde budskabet på jeres hjemmeside, og på samme tid finde budskabet på de sociale medier. De sociale medier kan bidrage til at øge din troværdighed og dermed et salg da en eventuelt kunde kan se muligheden i at give sin mening til kende efter et køb.    

Tilstedeværelse på Internettet