Hvad er drift af kundehenvendelser 

Drift af kundehenvendelser går i al sin enkelhed ud på, at vi besvarer jeres kunder, når de anmelder jeres virksomhed eller et af jeres produkter på Internettet. Får i eksempelvis en anmeldelse fra en utilfreds kunde på et sociale medie, er det vigtig at kunden bliver besvaret professionelt og tilfredsstillende. Når man besvarer sine kunder – uanset hvad de mener, vil nye kunder følge sig mere trygge.

Svar fra professionelle tekstforfattere 

Vores tekstforfattere har en relevant uddannelse i forhold til driften af de  kundehenvendelser som I udfordres af – herunder i form af både tilfredse og utilfredse kunder. De agerer altid professionelt, når de besvarer jeres kunder. Derfor – undgå at returnere med et svar der kan forekomme negativt, brug i stedet vores tekstforfattere, som altid giver jeres kunder et reelt, venligt og ærligt svar – og dermed vil jeres kunder føle sig hørt, forstået og respekteret.

 

Undgå dårlig omtale

På Internettet er hurtige svar betydningsfulde for både nye og gamle kunder

Selv den mindste fejl, kan sætte selvsving i dårlig omtale – også selv om fejlen skyldes en 3. partsleverandør eller fragtfirmaet. Her er det vigtigt, at virksomheden hurtigt får kommunikeret et tilfredsstillende svar til kunden – så situationen ikke eskalerer og kommer ud af kontrol. Det er blandt andet det vores pakkeløsninger “drift af kundehenvendelser” kan.

 

Gode og relevante besvarelser er vigtige

Når en virksomhed buldrer der ud af, er det til tider svært at være objektiv og holde hoved koldt. Hvis en kunde eksempelvis er utilfreds grundet en forkert levering, som i virkeligheden skyldes en 3. partsleverandør – vil vores tekstforfattere håndtere situationen professionelt, og aldrig miste fatningen. Deres fokus vil altid være på selve besvarelsen, og ikke alt der forgår i og uden for virksomheden. Derfor vil jeres kunder altid få kommunikeret et korrekt og relevant svar, som giver dem lyst til at handle med netop jer igen. 

Priser på drift af kundehenvendelser

Drift af kundehenvendelser sparer jer for tid og penge

Dialog med kunderne tager tid

En mellemstor stor virksomhed, kan hurtigt bruge 1 til 2 timer dagligt på besvarelser af kunders anmeldelser og henvendelser på sociale medier. Derfor er det en god idé at outsource den opgave til os, da dette frigiver ressourcer til virksomheden kerneopgaver.

Dårlig kommunikation kan være dyrt for virksomheden

Hvis der er travlt i virksomheden, og dialogen med kunderne af den grund bliver halvhjertet, kan det koste dyrt på bundlinjen. Derfor har vi specialiseret os i kommunikation til kunder via sociale medier og andre platforme.